עו"ד גיתית בן יצחק

עו"ד גיתית בן יצחק, בעלת ניסיון של כ-15 שנה בתחום דיני המשפחה, מטפלת בתיקים המורכבים והמשמעותיים ביותר במשרדנו.

לגיתית התמחות מיוחדת בנושא חלוקת רכוש בדגש על שיתוף ספציפי בין בני זוג והיא בעלת ניסיון בייצוג לקוחות בתיקים ובערעורים בנושא זה בערכאות השונות.

גיתית מקפידה על לימוד מעמיק של החומר והסוגיה המשפטית וזאת על מנת לספק ללקוחות המשרד את השירות המשפטי המקצועי ביותר. בנוסף לידע הרב ולמקצועיותה של עו"ד בן יצחק, הרי שהיא ידועה כעורכת דין הפועלת באסרטיביות ובהתמדה על מנת להביא כל תיק לתוצאה הטובה ביותר תוך שהיא מקפידה לשמש אוזן קשבת ללקוחותיה.

לגיתית שליטה מלאה בשפה האנגלית והיא מטפלת בתיקים רבים במשרדנו בהם מיוצגים לקוחות בינלאומיים, שאינם דוברים את השפה העברית.

גיתית היא בוגרת תואר ראשון במשפטים מהמכללה למנהל (2005). במהלך לימודיה האקדמאים, התנדבה גיתית בביהמ"ש לענייני משפחה בראשל"צ. לאחר מכן, גיתית עשתה טרום התמחות והתמחות במשרד עורכי דין העוסק בדיני משפחה, ומאז שנת 2007 עובדת במשרדנו.

גיתית הוסמכה כמגשרת המתמחה בגישור משפחתי בשנת 2016.

גיתית עברה השתלמות תעודה רחבה ומקיפה בדיני משפחה וירושה במסגרת המכון להשתלמויות עורכי דין של לשכת עורכי הדין (2007) וכן השתלמות תעודה רחבה ומקיפה ב"ירושות, צוואות וההסדרה הכלכלית של המוות" באוניברסיטת בר-אילן (2009).

כמו-כן, גיתית השתתפה בכנסי קיץ חד יומיים בדיני משפחה וכן השתלמות מקיפה בנושא החוק לחלוקת חיסכון פנסיוני בין בני זוג שנפרדו – השלכות מעשיות באוניברסיטת בר-אילן (2014).

גיתית מוסמכת מטעם משרד המשפטים והאפוטרופוס הכללי לערוך ייפוי כוח מתמשך, הנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמך הבעת רצון על פי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות התשכ"ב-1962.